Peugeot пусна градски скутер на три колела

Общи 29 ноември 2012 | Speed-Press.com A- A+ 14460 посещения | без коментари

Metropolis е името на новия градски скутер с три колела на Peugeot. Разположена под фаровете, решетката му олекотява предницата. С мощните си халогени 2х55W и светодиодите във всеки от двата блока, както и в изнесените мигачи, със задните си светлини с форма на бумеранг, също със светодиоди, многото хром и полиран алуминий, новото лъвче прилича на истинско бижу.
Предният мост Twin Tilting Wheels (TTW™) има ромбоидна форма с двойно деформируеми носачи и позволява сваляне на центъра на тежестта и по-добро разпределение на натоварванията. Компактната му архитектура е съвместима с изцяло равния под.
Peugeot Metropolis е с 3 дискови спирачки (предни 2х200 мм/задна 240 мм) и интегрална спирачна система SBC (Synchro Braking System), управлявана за по-голяма ефективност и според спирачната концепция на Peugeot, чрез левия спирачен лост. Особеността на този 3-колесен скутер е педалът, задължителен за категорията на МПС с три колела, който също управлява интегралната спирачна система.
Огледалата са асферични и изпъкналата им повърхност премахва мъртвия ъгъл. Peugeot Metropolis разполага с електронен ключ Smart Key, който се разпознава щом водачът се намира в радиус от 150 см. За да потегли, е достатъчно да отключи кормилото, да се отблокира електронната система, завъртайки бутона, който замества стартера, и да се запали двигателят като натисне едновременно бутона START и спирачния лост.
Заимствана от premium моделите на марката, електрическата ръчна спирачка се намира в средата на кормилото и се активира с едно натискане с пръст.
Бордовото табло е достойно за класна лимузина – сензорен дисплей скоростомера и оборотомера, функция следене на налягането във всяка гума, индикатор за средния разход, минималната и оставащата автономия. Освен това, арматурното табло има подготовка за GPS.
Ветровото стъкло е термоформирано и със система за регулиране на наклона.
Триколесният Metropolis е оборудван с новия двигател на марката с мощност от 35 к.с. и въртящ момент от 38 Нм. Въпреки габаритите си, Metropolis може да се движи със 150 км/ч и е почти еднакво пъргав, когато е само с водач и с пътник.
На червен светофар помага системата за блокиране на наклона на предния мост TTWconcept. Освен това, Peugeot Metropolis предлага заден багажник с капак и осветление, в който могат да се поставят интегрална каска и каска jet с лицев екран, лаптоп или тенис ракета.

 
Ключови думи:   braking system, metropolis, peugeot, sbc, wheels
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте