За да запази лидерската позиция в Китай Volkswagen AG обмисля да добави нова марка в портфолиото си, която да е насочена към местния пазар. „В момента преговаряме с партньора си First Auto Works, за да навлезем в нискобюджетния сегмент на китайския пазар", заяви Сох Вайминг, изпълнителен вицепрезидент по маркетинга и продажбите за VW Group Китай.
Както и редица международни производители, VW също прибягва до различни джойн-венчърни марки. През миналите месеци такъв ход направиха General Motors, Honda Motor Co. и Nissan Motor Co. „На този етап не сме конкурентни в този сегмент, заемащ 20-процентов дял от пазара, но преди да вземем решение, трябва да проверим как би се развил той", е коментирал Сох пред Automotive News.
Независимо дали ще пусне нова марка, или не, VW планира да удвои производството си до 2018 г., до около 4 млн. бройки годишно, като за целта ще разшири производството си в седемте си съществуващи завода.
Нови фабрики ще стартират с годишен капацитет от 300 000 единици всяка, но лесно могат да бъдат преустроени за двойно по-голям обем на производство. Според Сох заводите ще започнат да функционират максимум до три години.
1,9 милиона автомобила е продала VW в Китай миналата година, за тази прогнозите вещаят над 2 млн.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!