Проучване на Global 500 - компания, анализираща финансовата и продуктовата част на големите компании, обяви, че Ferrari е „Най-силната” марка по тези показатели в света. Собственост на италианския гигант Fiat, Ferrari постига най-висок рейтинг, въпреки че е по-малка и с по-малка стойност от някои съперници. В световен мащаб компанията превъзхожда много други големи производители като BMW, VW и Mercedes. Едно от основните съображения за стойността на марката са приходите от продажби, приходите от клиенти, и разходи за реклама и маркетинг.Италианската луксозна спортна автомобилна марка отбеляза нетна печалба от 7,6 % през първите девет месеца на 2012 г., като печалбата достигна до близо 302 млн. евро, а общият оборот на компанията възлиза на 3,5 млн. евро.Няма друга компания, постигнала такъв резултат в топ пет, където са: Google, Coca-Cola, PwC и Hermes. Председателят на Ferrari Лука ди Монтедземоло заяви, че е горд с това постижение, и че няма нищо по-хубаво от това да оглавиш класация, когато конкуренцията включва някои от най-известните компании в света.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!