Главната част от модификациите по Audi RS 5 са направени пред компютъра. Лаптоп е свързан през OBD-буксата с електрониката на двигателя, за да бъдат настроени оптималните количества гориво за оптимизираните обороти на двигателя. Така 4,2-литровият „осмак“ в RS 5 генерира 504 к.с. и максимален въртящ момент 478 Нм. За сравнение: заводски моделът от Инголщат развива 450 „коня“ и 430 Нм. Тунингованото Audi ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,5 сек и благодарение на премахването на електронното ограничение, и достига максимална скорост доста над 280 вместо стандартните 250 км/ч. От Senner обаче не издават колко точно е максималното темпо.
Тунинг за повече от 40 000 лв.
V8-моторът разполага с модифициран всмукателен тракт и специална ауспухова система с клапа за контролиране на звука. За по-добро поведение на пътя тунинг специалистите са заменили серийните електронно регулируеми амортисьори със стандартни колоувъри на Bilstein. 20-цолови лети джанти с широки близо 300 мм гуми на задната ос изпълват калниците на RS 5. Промените по външната част са съвсем фини. От Senner са фолирали хромираните рамки на прозорците и са поставили жълти акценти на предницата, задницата и спирачните апарати. Тунингът на колата излиза общо 46 000 лева. Агенция Speed-Press
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!